Plantenliefde

lantenliefde is een onmisbaar kamerplantenboek voor de echte plantenfan! Het boek biedt het complete verhaal: het gaat over inspireren, creëren, delen en spelen en natuurlijk over de natuur waar wij een onderdeel van zijn. Voor het boek is een selectie gemaakt uit de basisinformatie en meerdere delen uit Judiths eerste drie boeken: het Plantenlab, Groen in glas en Stekken en meer. J udith leert je alles over de verzorging van alle soorten kamerplanten, over potten, grond en planten-EHBO en over stekken en vermeerderen. Tot slot komt de speelse kant van planten aan bod: planten op water, vleesetende planten en meer spannends. Alles voorzien van prachtige en heldere foto's die je inspireren om in je eigen huis meteen aan de slag te gaan. Laat de plantenliefde maar stromen!

Is Plantenliefde het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Plantenliefde