Stekken en meer

Soms zijn planten zo mooi of zo bijzonder dat je er meer wilt, om te delen met je vrienden of voor jezelf. Dat is heel eenvoudig als je weet op welke manier de plant zich in de natuur vermeerdert. Stekken en meer is het next-level kamerplantenboek met praktische en inspirerende tips en trucs om je verzameling kamerplanten te laten groeien. Judith Baehner is een plant-lover, plant-guru, plant-architect. Haar liefde voor planten deelt ze als auteur, inspirator, influencer en als eigenaar van Het Groenlab. Planten mogen groeien, zoals ze dat van nature doen. Het mag best een beetje 'funky'. In haar boeken (Het Plantenlab, Groen in glas, Wonderplants 1 en 2), op haar website, op Instagram en in haar projecten zien we haar passie voor planten en groen terug, in de breedste zin van het woord.

Is Stekken en meer het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Stekken en meer