Polaroids en poederdozen

Polaroids en poederdozen

Rank 4990 Gelezen 1 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 16 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood Artikelen 1   Topics 0

Liefde, natuurlijk is een sprankelende feelgoodserie over vier vriendinnen, geschreven door Susan Muskee. In Polaroids en poederdozen staat Kim centraal.

De tweeëntwintigjarige Kim is terug uit Italië, waar ze samen met haar ‘grote liefde’ Fabian een studio zou opzetten en aan haar afstudeerproject voor de opleiding fotografie zou werken. Maar alles liep anders: er was geen studio en Fabian had Kims geïnvesteerde geld in eigen zak gestoken. Tienduizend euro armer, nog altijd niet afgestudeerd en met haar hart aan diggelen keerde Kim terug naar Nederland. Inmiddels is ze drie maanden thuis, maar ze voelt zich nog altijd niet zichzelf. Ze heeft haar camera al tijden niet opgepakt. Gelukkig nodigt haar artistieke tante Pauline haar uit om een poosje in Berlijn te komen wonen. Pauline deelt er een huis met drie andere kunstenaars, met wie Kim de bruisende stad en het Berlijnse nachtleven ontdekt. Langzaamaan lijkt ze haar draai weer te vinden, maar dan zet een verliefheid weer het een en ander op losse schroeven.

Feelgood
Populaire fiction algemeen