Scones en spotlights

Scones en spotlights

Feelgood   Topics 0

Liefde, natuurlijk is een sprankelende feelgoodserie over vier vriendinnen, geschreven door Susan Muskee. In Scones en spotlights staat Cleo centraal. Cleo’s leven gaat z’n gangetje. Daar is dan ook alles mee gezegd. Het is dat ze pas eenentwintig jaar geleden is geboren en niet in 1982, anders was ‘Is dit alles’ van Doe Maar speciaal voor haar geschreven. Ze werkt, organiseert etentjes met haar vriendinnen Kim, Sophie en Abigail, pakt zo nu en dan een yogaklasje mee en o ja, is tot over haar oren verliefd op Sjoerd, de jongen die tijdens die lessen altijd op een matje schuin voor haar zit maar waarschijnlijk niet eens weet hoe ze heet. Haar droom om ooit muzikant te worden heeft Cleo aan de wilgen gehangen sinds ze werd afgewezen voor het conservatorium. Totdat Sophie een video van haar op een karaokeavond online zet en Cleo volledig viral gaat. Ze wordt gescout voor een talentenjacht en het lijkt de kickstart van haar carrière. Dit is de big break waar ze zo op hoopte, maar waarom voelt het dan niet zo?

Feelgood
Ambo|Anthos