Praat erover

Ben jij wel eens verdrietig?Heb je wel eens pijn?Doe je wel eens iets geks?Wil je iets vertellen maar weet je niet zo goed hoe?Vind je het moeilijk om erover te praten.Dat geeft niet. Daar heeft iedereen wel eens last van.Misschien kunnen wij je daarbij helpen.Wij dieren hebben elk ons eigen verhaal die we graag met jullie zouden willen delen.Verhalen en rijmpjes die we met je willen delen over liefde, verdriet, pijn, humor en nog veel meer. Verhalen die niet altijd goed eindigen of een antwoord zullen hebben op al je vragen maar verhalen waar je over kunt praten en kunt delen met alle lieve mensen om je heen.Want je bent niet alleen en samen komen we er wel doorheen.

Is Praat erover het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Praat erover