Prins en Ridder

Prins en Ridder

Junior   Topics 0
Er was eens, in een koninkrijk hier ver vandaan, een jonge prins, die binnenkort de troon zal overnemen van de koning en koningin. Maar het koninkrijk is veel te groot om in z'n eentje te regeren. En dus nemen zijn ouders hem mee op pad, op zoek naar een geschikte bruid. Ze ontmoeten talloze prinsessen, maar de dames zijn niet echt wat de prins zoekt.

Wanneer er plotseling een vuurspuwende draak opduikt die en gevaar vormt voor de inwoners, haast de prins zich terug naar zijn koninkrijk. Hij gaat de strijd aan met de draak en wordt daarbij geholpen door een ridder in een glimmend harnas. De nobele prins en dappere ridder werken samen om het vreselijke monster te verslaan - en vinden daarbij onverwacht ware liefde.

Dit moderne sprookje met prachtige illustraties laat zien dat niet elke prins wil trouwen met een prinses. Het is een vrolijke, leerzame en waardevolle toevoeging aan elke boekenkast.

Kind & Jeugd
Prentenboeken (<6 jaar)