Prinses Pruilsnuit (of de uitvinding van de slagroomspuit)

Gelezen 3 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 3 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
Koning Serafinus en koningin Afrodesia van Koekamanga zitten met de handen in het haar. Hun blauwbloedmooie, maar superkieskeurige en keikoppige dochter Asteria heeft nog altijd geen vriendje. En ze wil er ook geen meer sinds prins Karus van Tirania haar hand niet heeft gevraagd. Toch kijken de koning en de koningin verlangend uit naar een troonopvolger.

Dus stelt Zazapus de Wijze voor om een wedstrijd te organiseren. Wie op het altijd zure gezicht van de prinses een zoete glimlach kan toveren, mag met haar trouwen. De dag van de wedstrijd stroomt het grote binnenplein van het koninklijk paleis boordevol met prinsen, clowns, acrobaten, krachtpatsers, leeuwentemmers, uitvinders en andere vreemde vogels…

Prinses Pruilsnuit is een grappig fabelsprookje waarin – net zoals in het echte leven – de liefde overwint en uiteindelijk zelfs het meest verzuurde hart zoetig laat smelten.

Kind & Jeugd
Prentenboeken (<6 jaar)
Halewyck, Uitgeverij Van
07 oktober 2019
07 oktober 2019
9789461319869

Reacties op: Prinses Pruilsnuit (of de uitvinding van de slagroomspuit)