PS Ik haat je

De drieëntwintigjarige Tamara heeft haar leven eindelijk weer op de rit. Op sommige dagen lukt het haar zelfs om niet meer aan de tijd te denken waarin ze zo vaak wenste dat ze iemand anders was. Haar middelbareschooltijd is een donker gat waar ze nooit meer in terug wil vallen, maar ze is zich er pijnlijk van bewust dat er veel triggers op de loer liggen. Alleen al bij het horen van de naam ‘Lukas’ breekt het angstzweet haar uit.

Tamara is vastbesloten haar verleden geen rol meer te laten spelen in haar heden en toekomst. Maar dan komt ze Lukas na een lange tijd weer tegen en op alle mogelijke manieren laat hij haar hart nog steeds sneller slaan…

Recensies (15)

Meer recensies

Is PS Ik haat je het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op PS Ik haat je