Psychologie (geb)

Het menselijk bewustzijn en de verborgen motieven die onze gevoelens, onze manier van denken en ons gedrag bepalen, vormen het onderwerp van Psychologie. De verhelderende, uit het leven gegrepen voorbeelden en de vele experimenten en tests helpen om inzicht te krijgen in de wijze waarop onze hersenen werken. Daarnaast maakt u kennis met enkele van de meest grensverleggende psychologen. Dit intrigerende en onderhoudende boek is onderverdeeld in acht hoofdstukken waarin onderwerpen ter sprake komen als de oorzaken van verliefdheid en het belang van een goede nachtrust. Psychologie neemt u mee op reis door het wonderbaarlijke landschap van de menselijke geest, waarbij wordt stilgestaan bij de onderliggende redenen van het doodnormaalste tot het extreemste gedrag.

Is Psychologie (geb) het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Psychologie (geb)