Pucking around 1

Emily Rath

Ontdek de internationale bestsellerserie over het Jacksonville Rays ijshockeyteam! Ik ben Rachel Price en twee maanden geleden liet ik de man van mijn dromen zitten. Hij was lief en grappig en zo sexy dat het strafbaar zou moeten zijn. We brachten samen een magische nacht door. Geen namen. Geen verwachtingen. Ik dacht dat ik hem nooit meer zou zien. Ik had het mis. Het blijkt dat Mr. Perfect een van de spelers is van de Jacksonville Rays, het meest begeerde nieuwe team in de NHL. En ik ben zijn nieuwe fysiotherapeut. O, het wordt nog beter, want die eikel herkent me niet eens! Deze studiebeurs gaan de langste tien maanden van mijn leven worden. Meneer Perfecte Fout doet zijn uiterste best om mij weer voor zich te winnen. Ondertussen zit zijn beste vriend, de chagrijnige nieuwe materiaalman, me constant op de huid. En om het nog erger te maken, zit ik ook nog met een doelman die absoluut niet wil meewerken en die denkt dat ik niet doorheb dat hij geblesseerd is. Dit is mijn kans om mezelf te bewijzen en dat ga ik doen ook. Ik ben van plan me door niets of niemand te laten afleiden. Maar tijdens één onverwachte nacht wordt er een geheim onthuld. Deze drie mannen testen mijn grenzen. Voor een speler vallen, kan absoluut niet. Laat staan mijn hart verliezen aan alle drie.

Recensies (1)

Is Pucking around 1 het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Pucking around 1