Puur gezond

Voortaan is je tomatensaus lekkerder, gezonder en bijna net zo snel klaar als de saus uit een potje. Gasten vragen je het recept van je snel-klaar-en-slank-diner. Het huis geurt in het weekend naar appelmoes en kruidkoek. Vrienden zeggen dat je er goed uitziet. Je huid wordt mooier. Je voelt je energiek. En je valt af! Met écht eten. Puur eten, zoals je grootmoeder het al kende. Eten dat nog echt naar eten smaakt, en van nature boordevol zit met eiwitten, mineralen, vitaminen en vezels. Eten dat verzadigt zonder dik te maken.

In 'Puur gezond! Slank in 8 stappen' leert Karine Hoenderdos je in acht weken hoe je je eetpatroon verandert. Hoe je slanker, mooier en energieker wordt. Terwijl je gezin gewoon met je mee kan eten.

Karine Hoenderdos is diëtist en journalist. Zij was columniste van Metro en schrijft voor bladen als Wij jonge ouders; Vriendin; de Consumentengids; Flow en Plus Magazine. Met haar collegas van Scriptum communicatie over voeding heeft zij de website www.puurgezond.nu ontwikkeld.

Is Puur gezond het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Puur gezond