Puur Sint Maarten

Puur Sint Maarten

Met Puur Sint Maarten op zak ontdek je de mooiste plekken van het prachtige Caribische eiland. De beste overnachtingslocaties en autoverhuurbedrijven voor elk budget, de leukste adresjes, de gezelligste markten, bezienswaardigheden, duikspots, activiteiten, musea, stranden, winkels, restaurants en parken.

Alles is zeer overzichtelijk weergegeven en voorzien van tips én bespaartips. Je hebt de aankoop van ’Puur Sint Maarten' er zo weer uit én mist niets op het eiland! De reisgids is voorzien van mooie kleurenfoto's en handige detailkaartjes.

Ellen De Vriend schreef ook reisgidsen over Bonaire, Curaçao en Guadeloupe. En de Curaçaose thriller Bitterzoet en YA-thriller Crush.

Vrouwenthrillers.nl over Bitterzoet: 4 sterren - Een vlot geschreven debuut, spannend en het verhaal leest als een speer.

Hebban.nl over Crush: 5 sterren - Crush vertelt een zwaar verhaal, maar op een goede en luchtige manier. Dat in combinatie met de vlotte schrijfstijl maakt van Crush een must-read.
Reizen & Talen
Reisgidsen algemeen