Redding in de maneschijn

Kitty - Redding in de maneschijn

Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1
Junior   Topics 0
Ontmoet Kitty! Overdag een meisje. 's Nachts een kat. Klaar voor avontuur.De nieuwste toevoeging aan de Blloan Junior familie.Kitty’s familie is extra speciaal: mama is een superheldin en Kitty weet dat ook zij op een dag haar speciale krachten zal gebruiken om een heldin te zijn. Die dag
breekt sneller aan dan verwacht, wanneer Figaro de kat aan haar slaapkamerraam om hulp komt vragen. Maar de wereld is ’s nachts eng: is Kitty dapper genoeg om in de duisternis te treden voor een spannend avontuur in de maneschijn?Met sfeervolle illustraties van Jenny Lovlie, die dit jaar de prestigieuze 'Waterstones Children’s Illustrated Book Prize' won.
Kind & Jeugd
BALLON KIDS
02 oktober 2019

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Els1971

Lezersrecensies (1)

Stoer en lief verhaal tegelijkertijd!

door: HeavenLeighBooks 1 like
Kitty’s mama is een superheldin en trekt er in de avond op uit om mensen en dieren te helpen en te redden. Kitty weet dat zij ook op een dag haar speciale krachten zal gaan gebruiken. Alleen nu nog niet, de wereld lijkt s ‘nachts nog een beetje te eng. Als die dag dan toch eerder komt dan ze...