Reizen voor wereldverbeteraars

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 1

In ‘Reizen voor verbeteraars’ laat Daniel Houghton zien dat een vakantie met respect voor aarde, cultuur, en natuur mogelijk is. En als we op een bewuste manier op reis gaan kunnen we de wereld zelfs op een positieve manier veranderen. Voor Houghton, die de voormalige CEO van Lonely Planet is, werden zijn vele vaak zakelijke reizen een levensveranderingen leerschool en hij schreef dit boek om anderen te inspireren het reizen vanuit een andere invalshoek te bekijken: namelijk als iets positiefs! Vliegschaamte is helemaal niet nodig, dankzij dit boek kun je duurzaam én life-changing op reis. ‘Reizen voor wereldverbeteraars’ is een pleidooi om bewust te reizen en bevat behalve het verhaal van Houghton ook verhalen van en gesprekken met bevlogen reizigers zoals Laura Dekkers en Richard Branson. Daniel Houghton werd op zijn 24ste CEO van Lonely Planet, dat hij in vijf jaar omtoverde van een traditionele uitgeverij tot multimedia platform met miljoenenbereik. Door Forbes werd hij in 2017 verkozen door een van de 30 invloedrijkste mensen onder 30.

Reizen & Talen , Literaire non-fictie
Kosmos, Uitgevers BV