Rigor mortis

Rigor mortis

Gelezen 342 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 69 Favoriet 14 Recensies 6
Thrillers & Spanning Lijsten 2 Spots 1   Topics 0

Patricia Cornwell Rigor mortis Een Kay Scarpetta thriller Ronnie Joe Waddell wordt, na tien jaar dodencel, op de elektrische stoel geëxecuteerd. Conform de procedures onderzoekt Kay Scarpetta het stoffelijk overschot. Maar dan worden twee misdaden gepleegd die alleen maar met Waddell in verband kunnen worden gebracht. Het onderzoek loopt stroef. Vingerafdrukken verdwijnen, computergegevens worden gemanipuleerd. Het duurt niet lang of de reputatie van patholoog-anatoom Kay Scarpetta staat op het spel... 'IJzig spannend.' De Telegraaf www.patriciacornwell.com

Spannende boeken algemeen
17 december 2021

1 keer bewerkt, laatste bewerking door marmaa

Alweer een nieuwe verslaving

door: Chris van Hoecke 1 like
naar ik vrees,Dit is mijn eerste Scarpetta en ik ben er meteen van gecharmeerd. Het is altijd wel een beetje wennen aan het idee dat een patholoog-anatoom voor detective gaat spelen, maar naar mijn gevoel doet Scarpetta dat met verve. In het begin had ik de neiging om steeds te vergelijken met Sam...

Reacties op: Rigor mortis