Rivier van genade

De jaren in Riverhaven - Deel 3

Rachel Brenneman dacht dat liefde niet meer voor haar was weggelegd na de dood van Eli...

Kapitein Jeremiah Gant zette haar gedachten echter helemaal op zijn kop, toen hij levensgevaarlijk gewond aankwam in de Amishgemeenschap van Riverhaven. En nu Rachels moeder gelukkig getrouwd is met dr. David Sebastian - na zijn bekering tot het Amish geloof - lijkt het wel zeker dat ook Jeremiah bereid is zich te bekeren. Maar als bisschop Graber weigert Jeremiah toe te laten, lijkt alle hoop verloren.

Kan Rachel gelukkig worden door zich in de armen te werpen van de weduwnaar Samuel Beiler? Zijn argumenten om Rachel over te halen met hem te trouwen, lijken acceptabel - hoewel ze niet van hem houdt. Een volgende aanval op het Amish-dorpje brengt het leven van Rachel in gevaar. Als ook de aantrekkelijke weduwe Ellie Sawyer probeert ingang te vinden bij Jeremiah, wordt Rachel boos.

Waarom geeft God haar niet het geluk waar ze naar zoekt?

Bestsellerauteur BJ Hoff brengt met Rivier van genade de serie De jaren in Riverhaven tot een memorabel en bevredigend einde. Dit boek is het vervolg van:
* Rachels geheim (deel 1)
* Op de proef gesteld (deel 2)

Zoeklicht, Uitgeverij 't
23 maart 2021