Robotjacht

Gelezen 12 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 14 Favoriet 1 Recensies 2
Junior Spots 1   Topics 0

Op een winterdag ontvangt de twaalfjarige Alex in Engeland een mysterieus pakketje van zijn grootvader. Het is een oude tinnen robot uit Praag. ‘Deze is bijzonder,’ staat op het begeleidende briefje. Als er al snel allerlei vreemde dingen gebeuren, vermoedt Alex dat het stuk speelgoed niet alleen bijzonder is – het zou best wel eens levensgevaarlijk kunnen zijn.
Wanneer het uit de hand loopt en Alex wordt aangevallen, schiet zijn grootvader hem te hulp. Hij trekt Alex mee in een avontuur vol duistere magie, weg van doodnormale zaken als vrienden, pestkoppen en huiswerk. Samen vluchten ze door een winters Europa, achtervolgd door meedogenloze vijanden en kleine robots. Zijn grootvader weet meer, maar weigert om Alex alles te vertellen. Het wordt een race tegen de klok om te ontsnappen aan het gevaar en om het duistere geheim rond de robot op te lossen.
Een spannend avontuur voor lezers vanaf 11 jaar.

Kind & Jeugd
Fictie 13-15 jaar