Rondreis door Denemarken

Denemarken vakantieland? Ja natuurlijk. Bij uitstek geschikt voor rondreizen en genieten van strand en zee.
Heb je kinderen, dan is er helemaal veel te doen, denk ook aan Legoland en Tivoli. Maar zoek je de rust van alleen zijn op het strand of in de natuur, dan ga je misschien naar Møn of Fanø. Zeker in april/mei of later in augustus zul je verrast zijn van de rust die je overal tegenkomt. Maar zoek je een drukke stad, dan kun je naar København of Odense. Het samensmelten van de Oostzee in de Noordzee bij Grenen is ook een bijzondere belevenis. Of wat denk je van de lopende duinen bij Rubjerg Knude. Ik wil verder niets meer verklappen. Veel plezier met het voorbereiden van je vakantie.

Is Rondreis door Denemarken het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Rondreis door Denemarken