Royal Desire

Royal Desire

Gelezen 146 Aan het lezen 7 Wil ik lezen 65 Favoriet 3 Recensies 3
Literatuur & Romans Lijsten 1 Spots 8 Top25's 5   Topics 0

Het was nog nooit zo spannend bij het Britse koningshuis – een hotte nieuwe serie voor de vele fans van E.L. James, Audrey Carlan en Jessica Clare

Teleurgesteld en gekwetst na hun laatste nacht samen, maakt Clara een einde aan haar relatie met prins Alexander. Ze stort zich op haar werk om hem te vergeten, maar de herinneringen aan hun tijd samen laten haar niet los. En Alexander is niet een man die snel opgeeft. Kan hij Clara overtuigen van zijn ware liefde? En zal zij bij hem blijven als hij zijn duistere verleden onthult?

Pers en bloggers over deRoyal-serie

‘Pak een koud glas limonade, de grootste ventilator die je kunt vinden en een XL strandhanddoek voordat je dit zinderende meesterwerk gaat lezen.’ The Huffington Post

‘Deze serie was zo’n onverwachte verrassing en de boeken zijn niet normaal zo hot…’ The Rockstars of Romance

‘Ik ben weggeblazen door de serie! Dames, je moet dit lezen! Het is zo verslavend! De prins is zo kinky, zalig!’ Schemxy Girls Book Blog

‘Een gloeiend heet liefdesverhaal over twee mensen die heel verschillend zijn en toch zo goed bij elkaar passen.’ Summer’s Book Blog

‘Met scènes die sensueel, verleidelijk, gepassioneerd en ondeugend zijn, is dit een verpletterend debuut.’ Fan Girl Book Blog

‘Als ik al niet gek was op die dominante, koninklijke klootzak, zou ik nu voor hem zijn gevallen. Ik kan niet wachten op het volgende boek.’ Cocktails and Books

Literatuur & Romans , Feelgood
Populaire fiction algemeen
Royal (2)
Boekerij
07 mei 2018

1 keer bewerkt, laatste bewerking door FranciscavdLinden

Door lezers

Fabulous Feelgood! / Ik haat series!
08 januari 2019 58 reacties
  Meer artikelen van lezers

Recensies

te veel en te weinig

door: Dagmar 1 like
Na het eerste deel wat vol staat met clichés zoals bijvoorbeeld de mooie, arrogante, dominante man en Prins met het mooie maar naïeve meisje, was ik blij dat deel twee van de Royal serie iets meer diep kreeg. Maar ik bleef mij ergeren aan de hoofdpersonages en dan met name de naïviteit en...

Allemaal net iets te

door: Marleen 1 like
Een paar maanden geleden las ik het eerste gedeelte in een nieuwe erotische serie van Boekerij. Wat deze serie zo leuk maakte voor mij was de royal touch. In mei verscheen het tweede deel en ook deze mocht ik samen met Sanne lezen voor een buddy. Benieuwd wat ik van het vervolg vind? Lees snel...

Top boek

door: Victoria 1 like