Roze Tranen

Ik heb dit boek geschreven met liefde. Het is bedoeld als zijnde een stukje verwerking over wat er allemaal is gebeurd. Ook hoop ik hiermee te bereiken dat men eens nadenkt over het feit dat een zwangerschap en/of bevalling helemaal niet altijd vanzelfsprekend vlekkeloos verloopt.
Mijn doel is tevens dat vrouwen en natuurlijk ook andere mensen die hierin interesse hebben of soort gelijks hebben meegemaakt, weten en dus gaan beseffen dat zij hierin niet alleen staan.
Ik hoop dat ik door mijn verhaal te doen andere mensen steun kan bieden op één of andere manier. Het heeft mij in ieder geval geholpen om het stukje bij beetje een plekje te geven. Ik heb het er nog steeds erg moeilijk mee maar dat heeft tijd nodig en hoelang die tijd zal zijn dat doet er niet toe, als ik het maar op mijn eigen manier kan doen.

Is Roze Tranen het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Roze Tranen