's Nachts droom ik van vrede

''s Nachts droom ik van vrede' vertelt het tot nu toe onbekend gebleven verhaal van Carry, een joods meisje dat tijdens de Tweede Wereldoorlog is
ondergedoken in Rotterdam. Dapper houdt ze zich staande terwijl de wereld om haar heen instort. Ze gaat werken bij de Joodse Raad en hoort op die manier alle verschrikkingen uit de eerste hand, en ziet mensen voor haar ogen weggevoerd worden.
Carry Ulreich (1926) heet nu Carmela Mass en woont in Israƫl. In november hoopt ze 90 jaar te worden. Ze heeft zelf de laatste versie van haar dagboek nog doorgelezen en van een proloog voorzien. Ze volgt de publicatie van haar dagboek met grote belangstelling.

Is 's Nachts droom ik van vrede het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op 's Nachts droom ik van vrede