Safnhel1

VN:

Safari naar de hel

Gelezen 8 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 3
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Lijsten 1   Topics 0

Een jonge, net afgestudeerde jurist solliciteert bij een gerenommeerd internationaal advocatenkantoor en wordt vreemd genoeg aangenomen juist omdat hij tot nu toe zo weinig heeft gepresteerd. Hij wordt uitgezonden naar Afrika,waar hij van de ene raadselachtige situatie in de andere belandt. Ieder die met hem in contact komt vindt de dood. Als hij zijn kantoor belt om opheldering blijkt niemand hem daar nog te kennen.

Welke rol vervult hij in het dodelijke miljardenspel van corrupte machthebbers? Brengt hij het er levend af, achtergelaten in de tropenzon, tot zijn nek ingegraven in de aarde, de gieren in een steeds nauwer sluitende kring om hem heen?

Literaire thriller over de macht van het kwaad tegen de achtergrond van een huiveringwekkende realiteit.

Literaire thriller
Nederlandse Auteurs Uitgeverij
23 augustus 2013
23 augustus 2013
9789082086706 , 9789082086713

Na een veelbelovend begin zakt het in als een pudding

door: Anne Terwisscha 1 reactie 1 like

Safari naar de hel  begint  met een ijzersterke proloog: een man wordt tot zijn nek toe ingegraven, zodat hij niet bij machte is om de roofvogels te verjagen die boven zijn hoofd cirkelen en die het als eerste hapje op zijn ogen gemunt hebben.

De lezer volgt Barend Meuleman die tot zijn stomme...

Reacties op: Safari naar de hel