Nora-roberts-samenspel

Samenspel

Gelezen 15 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 15 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0

Gemengd dubbel
Het is drie jaar geleden dat publiekslieveling Astrid ‘The Face’ Wolfe de tenniswereld de rug toekeerde. En het is drie jaar geleden dat ze meervoudig kampioen Tim Starbuck zonder enige uitleg verliet om Lady Wickerton te worden. Nu is ze terug, en het publiek verwelkomt haar come-back met open armen - evenals Tim. Hij maakt haar meer dan duidelijk dat het tussen hen nog niet is afgelopen. Wat is er eigenlijk gebeurd, die drie jaar geleden? En kunnen ze daarover praten zonder alles opnieuw kapot te maken?

Nevels in de nacht
Voor het onderzoek naar de dood van Anne Trulane zal journaliste Laurel Armand de moerassen van New Orleans in moeten. En dat is niet het enige. Ze ontkomt er ook niet aan een bezoek aan de man te brengen op wie ze als tiener smoorverliefd was: de echtgenoot van Anne. Maar de grootste hindernis is nog wel haar rivaal Matt Bates, met wie ze in het broeierige zuiden nauw zal moeten samenwerken

Feelgood

Romantiek