Sara mijn dagboek deel 2

Krijgt Sara’s verhaal een happy end?

De nieuwe avonturen van het populairste lelijke eendje

Sara’s carrière bij het modebedrijf Présence lijkt in een stroomversnelling te komen. Tot ze erachter komt dat haar baas Simon, tevens de man van haar dromen, op een zeer wrede manier met haar gevoelens heeft gespeeld. Ze besluit een drastische stap in haar leven te zetten. Maar ook Simon begint zich vreemd te gedragen. Heeft hij zijn eigen emoties nog wel onder controle? De zachte tedere stylist Jacob verovert ondertussen een plaatsje in Sara’s hart.

Het VTM-programma Sara wist al meteen honderdduizenden harten te veroveren. Wie kan er zich immers niet identificeren met het lelijke jonge meisje dat naar geluk en de ware liefde zoekt? In het tweede deel van Sara’s dagboek komen we meer te weten over een zeer traumatische gebeurtenis in het verleden die heel haar leven veranderde, maar natuurlijk ook heel veel over haar intiemste gevoelens en haar mooiste dromen.

Is Sara mijn dagboek deel 2 het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Sara mijn dagboek deel 2