Stikdonker

Rank 426 Gelezen 446 Aan het lezen 15 Wil ik lezen 464 Favoriet 9 Recensies 26
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Lijsten 5 Spots 4   Topics 0   Leesclub

Na zijn tijdelijke ballingschap in Sandsted keert inspecteur Martin Juncker terug naar Kopenhagen. Meteen krijgt hij een nieuwe moordzaak toegewezen: een jonge vrouw is gewurgd en halfnaakt achtergelaten in een struik. Haar kleren liggen netjes opgevouwen naast het lichaam. Hoewel er geen duidelijke aanwijzingen zijn om te volgen, doet de moord Juncker direct aan een onopgeloste zaak van tien jaar eerder denken. Zou dit dezelfde moordenaar zijn?

Rechercheur Signe Kristiansen is blij dat haar partner terug is. Ze doet onderzoek naar de moord op een jonge neonazi tijdens een politieke actie. Als blijkt dat de twee zaken een link hebben, moeten Juncker en Kristiansen hun krachten bundelen. Maar de waarheid achterhalen kan levensgevaarlijke gevolgen hebben…

Literaire thriller
Martin Juncker & Signe Kristiansen (3)
Corry van Bree
Harpercollins