Schrijf je boek in 1 jaar

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0

Schrijf je boek in 1 jaar is de opvolger van de succesvolle Schrijfkalender. Het is jouw steun en toeverlaat wanneer je een boek aan het schrijven bent. In een jaar een boek schrijven en publiceren, kan dat? Ja, dat kan! Lente, zomer, herfst, winter: vanaf nu is elk seizoen jouw schrijfseizoen. Begin wanneer je wilt en gebruik dit boek als leidraad en inspiratie tijdens het jaar van jouw boek. Drie schrijfprofessionals nemen jou vanuit hun eigen expertise mee in het schrijfproces. Onderhoudend, kort en krachtig komt alles aan de orde waar je als schrijver inspiratie uit haalt dan wel tegenaan loopt. Over wat schrijven zo bijzonder maakt en wat een goed manuscript is, tot jouw rol als schrijver bij het uitgeven en de promotie van je boek. De schrijfexperts Jacqueline Zirkzee, Michelle Shanti en Jet Hoogerwaard zijn met elkaar verbonden via hun werkzaamheden voor uitgeverij Paris Books, een initiatief van bestsellerauteur Geert Kimpen.

04 juli 2019

Jouw recensie   Schrijf een recensie E-book prijsvergelijker