De schrijfbijbel

Gelezen 8 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 1
Artikelen 2 Lijsten 1   Topics 0
In De schrijfbijbel voeren de beste redacteuren van Nederland je mee over de woeste golven van het schrijverschap. Deze redacteuren weten als geen ander aan welke schrijfregels jij je moet houden, én welke je overboord mag gooien. Ze leren je in De schrijfbijbel de kneepjes van het vak: hoe zet je een geloofwaardig personage neer? Hoe zorg je voor dat steengoede, verrassende plot?

Deze beste redacteuren van Nederland werden met zorg geselecteerd: de ene ontdekte de Vijftig tinten-trilogie, anderen werkten samen met grote bestsellerauteurs als Connie Palmen, Carry Slee en Jill Mansell. Daarnaast beslissen zij over het lot van veel beginnende auteurs. Misschien ook wel over dat van jou

De schrijfbijbel is een initiatief van TenPages.com.

Dé handleiding voor iedereen die een boek wil schrijven Daan van der Valk van H. de Vries Boeken, beste Boekverkoper 2012

Alles in je verhaal moet een doel hebben Willemijn Tillmans, uitgeverij Nijgh & Van Ditmar

Maak je los van gevoeligheden van de mensen om je heen, van diegenen die zich er in menen te herkennen Claudia van der Werf, uitgeverij De Fontein

De Vrije Uitgevers
01 februari 2013