SET

Rank 124 Gelezen 14 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 2
Literatuur & Romans Spots 2   Topics 0
**In a split second is de wedstrijd bepaald…

Free Falling - Marijke Vos**
Hersenloze kleerkasten die niks met woorden kunnen oplossen. Dat is wat Tess vindt van de mannen die MMA beoefenen in de sportschool waar haar zus haar tegen wil en dank mee naartoe sleept. Totdat ze de geheimzinnige Kai ontmoet, die vastberaden is haar het tegendeel te laten zien. En voelen.

Balcontrole - Liz Hartevelt
Hartlyns passie is voetbal en daar heeft ze ook alles voor over. Voor dingen als de liefde heeft ze absoluut geen tijd. En dan ontmoet ze Bram, een jongen die een hattrick niet kan onderscheiden van een corner en een taakstraf uitvoert bij haar voetbalclub. Is hij de jongen die raak schiet en haar hart weet te raken?

Rebound - May Harper
Rivka zit totaal niet te wachten op haar lastige broertje Chaim, die haar en haar team komt bezoeken in Houston. Zeker niet nu ze een nieuwe coach heeft en ze vastbesloten is door zijn defence heen te breken. Als de coach onverhoopt bij Chaim op de kamer komt, denkt ze dat dit haar winnende worp is. Maar ze mist, en de rebound verandert het spel voorgoed.

Romance Scores! (2)
Tinteling Romance