Short Stories of a Single Girl

The Black Sheep Indie

Na elf jaar besluit Sara een punt achter haar relatie te zetten en ze had geen slechter moment kunnen kiezen. Op een nieuwjaarsfeestje, net na twaalf uur, in een bomvolle sportkantine. Het verdiende absoluut geen schoonheidsprijs maar ze kon niet anders. Haar relatie met jeugdliefde Milan was doodgebloed en ze zocht weer spanning in haar leven. En die spanning zou ze krijgen. Net als de zin: ‘Het ligt niet aan jou, het ligt aan mij.’ Als newly, single vrouw verruilt Sara haar veilige dorp in Zuid-Limburg voor de grote stad: Eindhoven. Daar moet ze haar weg zien te vinden in daten in de eenentwintigste eeuw. Een eeuw waarin het vinden van “De Ware” net zo snel en makkelijk moet gaan als online shoppen en de onschuldige romantiek van Jane Austen samen met de discman in de vergetelheid is geraakt. In een tijdperk gevuld met Tinder, Speeddaten en wanhoop was het vinden van de ware nog nooit zo moeilijk geweest… Dit is niet een typisch liefdesverhaal; verre van zelfs. Verwacht geen 50 Shades of Grey, maar eerder 50 Shades of Shitty Men. Dit is het verhaal van een kleine, semi-jonge vrouw, met een grote bos krullen die liefde (of seks) probeert te vinden in een wereld gevuld met mannen, ongemakkelijke momenten en vele, vele dilemma’s.

Recensies (3)

Meer recensies

Is Short Stories of a Single Girl het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Short Stories of a Single Girl