Sidney Chambers en het probleem van het kwaad

Sidney Chambers en het probleem van het kwaad

Rank 1696 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 12 Favoriet 1 Recensies 0
Thrillers & Spanning   Topics 0

‘Sidney Chambers en het probleem van het kwaad’ van James Runcie is het derde deel van de serie Granchester. De Britse pastoor en amateurdetective Sidney Chambers probeert te genieten van een vredig leven met zijn kersverse vrouw, maar het blijft nooit lang rustig in Grantchester. Chambers probeert een seriemoordenaar te stoppen, onderzoekt de verdwijning van een beroemd schilderij, ontdekt dat de verdrinking op een filmset helemaal geen ongeluk was en komt er achter waarom er in 1963 een baby uit het ziekenhuis is meegenomen. Er is dus genoeg te doen voor de pastoor en zijn vriend, inspecteur Geordie Keating. Ondertussen worstelt Sidney met het probleem van het kwaad, grote persoonlijke veranderingen en natuurlijk ook de liefde.

Detective
Grantchester (3)