Sintel en as

‘Mijn naam is Sintel va-Assai, de rechtmatige Ká van As. Ze zullen voelen hoe ik brand!’

Van Sintel wordt gezegd dat ze het teken draagt van de Vuurmoeder, de immense vulkaan die het hele koninkrijk As in haar greep houdt. Sommigen zeggen dat ze gezegend is, velen geloven dat ze een heks is die het land kan vervloeken.
Als dochter van de tirannieke Ká weet ze als geen ander dat hun wetten hard zijn, maar dat het leven in As nog harder is. Een koninkrijk dat uit elkaar dreigt te vallen, heeft een standvastige leider nodig.

Maar dan gebeurt wat ze onmogelijk achtte: haar vader valt en zijn moordenaar neemt de troon over. Opgejaagd en op de vlucht gaat Sintel op zoek naar bondgenoten. Is ze in staat om uit handen te blijven van de nieuwe Ká en wie kan ze nog vertrouwen? Eén ding weet ze zeker: dit zijn háár kroon en háár koninkrijk, en die zal ze terugkrijgen, hoeveel bloed daar ook voor moet vloeien.

Recensies (17)

Meer recensies

Is Sintel en as het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Sintel en as