Cover Slangenkuil_Pepper Kay

Slangenkuil

Gelezen 18 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 33 Favoriet 0 Recensies 4
Thrillers & Spanning Artikelen 1 Spots 1   Topics 0

Diep in de bossen van het Angeles National Forrest wordt het verminkte lichaam van een vrouw gevonden. Tijdens de daaropvolgende autopsie blijkt dat de vrouw is gedood door vraatzuchtige buitenaardse slangetjes. Interstellair priv?detective Kit Guardner wordt ingeschakeld om de plek waar de vrouw is gevonden te onderzoeken. Ze stuit al snel op een link naar de Pakhi, volgelingen van Pakh, een slangengod die wordt vereerd op de planeet Borinth. Wanneer het grote publiek lucht krijgt van de kwestie, wordt er al snel een beschuldigende vinger uitgestoken naar de Katholieke kerk, die haar ware gezicht als slangaanbidder zou laten zien. Maar is dat ook zo? Of is hier sprake van een gerichte poging deze verboden sekte naar andere planeten te exporteren? Of gaat het om iets heel anders? Kit krijgt het verzoek naar Borinth te gaan om antwoorden te zoeken en zo mogelijk de verspreiding van de bloeddorstige zinzen een halt toe te roepen, voordat deze zich aan de Aardse omstandigheden kunnen aanpassen en niet meer zijn uit te roeien. Een opdracht waarbij ze al haar vaardigheden nodig heeft om niet zelf slachtoffer te worden.

Thrillers & Spanning , Sciencefiction & Fantasy
Science fiction