Cover Drakenbloed_Pepper Kay

Drakenbloed

Gelezen 20 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 41 Favoriet 0 Recensies 7
Fantasy & SF Artikelen 1   Topics 0

"Het bloed van de draak is heet als vuur en dringt via de snee die de nagel heeft veroorzaakt Tessa's lichaam binnen. Ze voelt hoe het vuur zich als een koortsaanval door haar hele lijf verspreidt."

De confrontatie met de draak vormt het begin van een reeks gebeurtenissen waar Tessa geen invloed op heeft. Ze komt terecht in een andere wereld. Een wereld met magie. De mensen die ze daar ontmoet, proberen haar een taak op te dringen. Iets waar Tessa niets van wil weten. Het enige wat zij wil, is naar huis om haar leven als archeologe weer op te pakken.

Gaandeweg wordt het Tessa echter duidelijk dat ze geen keus heeft. Er is geen weg terug. Ze wordt in een bepaalde richting gedwongen en zal de strijd moeten aangaan. Een strijd op leven en dood.

Sciencefiction & Fantasy
Fantasy
Books of Fantasy
26 juli 2014
26 juli 2014

Drakerige magie

1 like

Tessa Lehman is archeologe en maakt deel uit van een selecte groep wetenschappers die onderzoek doet naar de piramide van Cheops. Bij een onderzoek in een gang ontdekt ze een afbeelding van een draak. Bij aanraking van het hoofd van de draak valt de verbinding met de buitenwereld weg en tot haar...

Reacties op: Drakenbloed