Slechts één kus

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 6 Favoriet 0 Recensies 0
Feelgood   Topics 0
Ralph
De transfer naar Dallas was een droom die uitkwam. Ik had alles wat mijn hartje begeerde, mijn vrouw en ik verwachtten ons eerste kindje en ik speelde de sterren van de hemel. Wat kon in vredesnaam misgaan?
Nou… Alles.
Nu ben ik een alleenstaande vader en met mijn drukke trainingsschema en alle wedstrijden heb ik nauwelijks tijd om te slapen, laat staan mijn social media bij te werken of andere dingen te doen.
Een tweede kans op de liefde? Die zit er voor mij niet in.

Candace
Toen mijn broer professioneel hockeyspeler werd in de NHL, had hij geen tijd meer voor zijn social media. Ik nam het van hem over en gaandeweg werd het mijn werk. Nu heb ik meer dan vijftig sporters voor wie ik werk en nieuwe klanten neem ik niet meer aan.
Maar als Ralph voor mijn deur staat met het schattigste kleine meisje dat ik ooit heb gezien, kan ik gewoon niet weigeren.
Mijn plan was om hem gewoon uit de brand te helpen, maar het is zo veel meer dan dat. Hij is de man van mijn dromen.
Slechts één kus, en ik ben verloren.

Feelgood
Slechts één (1)