Sneeuw en as

Sneeuw en as

Gelezen 328 Aan het lezen 24 Wil ik lezen 225 Favoriet 24 Recensies 8
Literatuur & Romans Lijsten 1 Spots 2   Topics 0

Sneeuw en as is het zesde deel in de geliefde Reiziger-serie van Diana Gabaldon. In deze serie vertelt Diana Gabaldon het verhaal van Claire Randall, die in 1945 de naoorlogse hereniging met haar man Frank viert met een tweede huwelijksreis naar de Schotse Hooglanden. Tijdens een wandeling stuit Claire op een stenencirkelâ ¦ en ze wordt wakker in het Schotland van 1743. Daar laat de jonge Schot Jamie Fraser haar kennismaken met echte, vurige passie en een zo allesomvattende liefde dat Claire verscheurd wordt tussen twee volkomen verschillende mannen en twee onverenigbare levens.Jamie wordt door de Gouverneur gevraagd om te helpen de kolonisten kalm te houden. Hij heeft echter van Claire gehoord dat over drie jaar de onafhankelijkheid zal worden uitgeroepen en dat iedereen die trouw is aan de kroon gedood of verbannen zal worden. Een lastig dilemma voor Jamie, en zijn problemen worden alleen nog maar groter als de kolonisten die hij wil helpen ervan overtuigd raken dat Claire een heks is die op de brandstapel moetâ ¦

Historische roman (populair)
De Reiziger (6)
Fanneke Cnossen F. Cnossen ...
Boekerij
01 juli 2005