Sneeuwblind

Rank 1349 Gelezen 436 Aan het lezen 6 Wil ik lezen 611 Favoriet 5 Recensies 23
Thrillers & Spanning Artikelen 5 Spots 6 Top25's 2   Topics 0

Siglufjörður: een idyllisch vissersplaatsje in het onherbergzame noorden van IJsland, dat alleen bereikbaar is via een smalle bergtunnel. Waar niemand zijn huis op slot doet en waar iedereen elkaar kent.
Ari Thór, een jonge politieagent, begint er aan zijn eerste baan, ver van zijn vriendin in Reykjavík en ver van de demonen uit zijn verleden.
Wanneer een jonge vrouw halfnaakt in de sneeuw wordt aangetroffen, bloedend en bewusteloos, en een gerespecteerd schrijver zijn dood tegemoet valt in het plaatselijke theater, ontdekt Ari dat hij niemand in de kleine gemeenschap echt kan vertrouwen, en dat geheimen en leugens er een levenswijze zijn.

Literaire thriller
Donker IJsland (1)
A.W. Bruna Uitgevers B.V.
07 januari 2020
07 januari 2020

1 keer bewerkt, laatste bewerking door Carola

Janneke Bouwman Hebban Recensent

Mooie start van een nieuwe serie

door: Janneke Bouwman

IJsland, een land vol tegenstrijdigheden: ijskoude gletsjers en warme hotspots; een desolaat, leeg binnenland en een moderne hoofdstad met een prachtige, eigentijdse kerk als stralend middelpunt. Een bevolking die houdt van sagen en legenden maar die ook een open oog heeft voor de wereld om zich...

Reacties op: Sneeuwblind