Advertentie

Social media voor dummies

0

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0
Non-fictie   Topics 0

De "nieuwe' social media buitelen over elkaar heen. Het lijkt soms wel of er elke dag weer een nieuw platform bijkomt. Social media voor Dummies maakt je wegwijs in "de wereld die social media heet'. Welk platform past bij jou? Waar moet je beginnen als je een keuze hebt gemaakt? Welke valkuilen zijn er als je op social media actief wordt? Dit boek geeft de antwoorden, aan de hand van algemene principes, concrete handleidingen voor de belangrijkste platforms, praktijkvoorbeelden en leerzame anekdotes. We helpen je stap voor stap op weg met Facebook, Instagram, WhatsApp en LinkedIn. Daarnaast maak je kennis met een aantal andere populaire sociale netwerken, zoals YouTube en Twitter. Jaap de Bruijn heeft jarenlange ervaring met het professioneel gebruik van internet en social media. Hij was Hoofd Nieuwe Media bij de Rijksvoorlichtingsdienst, acht jaar communicatiemanager bij een politieke partij en is inmiddels communicatiestrateeg bij een zorgverzekeraar. Bert Verdonck is LinkedIn-expert, social media master trainer en lifehacker.

+


Genre
Non-fictie
Aantal pagina’s
446
Uitgeverij
BBNC Uitgevers
Eerste editie
01 januari 2019
Laatste editie
04 augustus 2020
ISBN
9789045356198


Boekinformatie wijzigen
Jouw boekenplank Jouw waardering
Jouw recensie   Schrijf een recensie
? Onze partners



Reacties op: Social media voor dummies

Wil je kort reageren op dit boek of een vraag stellen aan andere lezers, plaats dan een reactie. Recensies schrijf je onder Schrijf een recensie.

Gesponsorde boeken