Social media voor dummies

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

De "nieuwe' social media buitelen over elkaar heen. Het lijkt soms wel of er elke dag weer een nieuw platform bijkomt. Social media voor Dummies maakt je wegwijs in "de wereld die social media heet'. Welk platform past bij jou? Waar moet je beginnen als je een keuze hebt gemaakt? Welke valkuilen zijn er als je op social media actief wordt? Dit boek geeft de antwoorden, aan de hand van algemene principes, concrete handleidingen voor de belangrijkste platforms, praktijkvoorbeelden en leerzame anekdotes. We helpen je stap voor stap op weg met Facebook, Instagram, WhatsApp en LinkedIn. Daarnaast maak je kennis met een aantal andere populaire sociale netwerken, zoals YouTube en Twitter. Jaap de Bruijn heeft jarenlange ervaring met het professioneel gebruik van internet en social media. Hij was Hoofd Nieuwe Media bij de Rijksvoorlichtingsdienst, acht jaar communicatiemanager bij een politieke partij en is inmiddels communicatiestrateeg bij een zorgverzekeraar. Bert Verdonck is LinkedIn-expert, social media master trainer en lifehacker.

BBNC Uitgevers
01 januari 2019
04 augustus 2020

Reacties op: Social media voor dummies