Sorry dat ik je wakker bel

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 2 Favoriet 0 Recensies 0

Het nieuwe boek van de allerleukste verloskundige van Nederland!

Van beschuit met muisjes direct door naar een live interview op nationale televisie: het leven van verloskundige Marlies Koers is er niet rustiger op geworden na het schrijven van haar eerste boek. Naast het werk in haar praktijk in het oosten van het land schreef ze de bestseller Dagboek van een verloskundige, wat haar toch al onregelmatige leven nog iets meer op zijn kop zette.

Met veel energie en plezier geeft ze in Sorry dat ik je wakker bel een uniek inkijkje in haar dynamische leven als verloskundige. Wat te doen als de vader in spe corona blijkt te hebben, en het drukker is dan ooit op de praktijk vanwege de corona-babyboom? Een uniek, grappig en puur boek over het bijzondere leven van een verloskundige.

Over Dagboek van een verloskundige:
'Na het lezen van dit boek krijg je enorm veel bewondering voor het geweldige, maar ook enorm uitdagende vak van de verloskundige.' Nina Pierson

'Een heerlijk boek dat zowel ontroert als vermaakt en de lezer op een unieke manier mee laat kijken tijdens de meest intieme momenten in het leven van (toekomstige) ouders.' Anna van den Breemer

Marlies Koers (1991) studeerde in 2013 af aan de Verloskunde Academie in Groningen. Ze werkt als verloskundige in haar eigen praktijk, is columniste voor WIJ Jonge Ouders en organiseert workshops op het gebied van verloskunde. Ze debuteerde met Dagboek van een verloskundige. Marlies woont met haar vriend in Deventer.

Waargebeurde verhalen
Spectrum
07 september 2021
07 september 2021

Reacties op: Sorry dat ik je wakker bel