Souvenir

In Souvenir - Muzikale herinneringen is ieder reisverhaal verschillend en een avontuur op zich, maar muziek is hier een overkoepelend thema. Er is eenheid in dit boekwerk en de lezers worden langs de muzikale herinneringen van Peter van Best meegenomen, die zich niet liet beperken tot de grenzen van ons land. Op melodieuze wijze neemt hij de lezers mee naar Amerika, Egypte en diverse Europese landen. Met de gedetailleerde omschrijving is het voor de lezers bijna alsof ze er zelf bij zijn. Daarbij wekken de door de auteur geschreven liedteksten het geheel echt tot leven, evenals de door hem in 2019 gecreëerde kleurrijke kunstwerken bij de verhalen. De bundel voelt aan als een afgerond, aangenaam geheel.

Is Souvenir het boek voor jouw Reading Challenge?

Reageren op Souvenir