Spelen-met-je-leven-1

Spelen met je leven

Gelezen 3 Aan het lezen 2 Wil ik lezen 1 Favoriet 0 Recensies 0

In dit inspirerende en praktische lesboek leer je hoe je je levensverhaal om kunt zetten in een origineel, spannend en fictief verhaal.

Door waargebeurde en verzonnen elementen te combineren blijf je trouw aan je eigen ervaring en wijsheid en stijg je tegelijkertijd boven je individuele verhaal uit. Levensfictie is durven verzinnen, maar ook een kwestie van stijl en vorm. Je bouwt je boek op met beeldende, afgeronde scènes en maakt van jezelf een personage. Al schrijvende kom je los van je eigen levensverhaal, waardoor er ruimte ontstaat voor heling en creativiteit. Je speelt met je leven op papier en vindt een verrassende vertelvorm die recht doet aan jouw waarheid.

De levendige voorbeelden, laagdrempelige schrijfopdrachten en bruikbare tips in dit boek helpen je op weg. Diverse vormen van fictief en creatief schrijven komen aan bod.

Boekengilde
01 februari 2017
01 februari 2017

Reacties op: Spelen met je leven