Spelregels
  Luister een fragment

Spelregels

Gelezen 128 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 58 Favoriet 3 Recensies 3
Feelgood Spots 5   Topics 0

Wanneer haar afstuderen in zicht komt, vraagt Nell DeLuca zich af of ze wel alles uit haar studententijd heeft gehaald, omdat ze altijd alleen maar met haar studie bezig is geweest. Ze maakt een bucketlist van dingen waarvan ze denkt dat ze bij studeren horen, zoals zoenen met een populaire jongen uit het footballteam en feesten tot de zon opkomt.
Footballspeler Mateo Torres is altijd op alle feestjes te vinden. Zijn hart is ooit gebroken en hij is niet van plan ooit nog iemand dichtbij te laten komen. Wanneer hij achter het plan van Nell komt, besluit hij haar te helpen met haar checklist.
Ze brengen steeds meer tijd met elkaar door om alle wilde (en minder wilde) dingen van het lijstje te kunnen strepen, en voelen zich steeds sterker tot elkaar aangetrokken. Is wildebras Mateo wel meer dan alleen een vinkje op de lijst van studiebol Nell? En is hij wel bereid om echt eerlijk te zijn tegen haar?

Romantiek
Romantiek
Fictie 15+
Rusk University (3)
Q
07 augustus 2018
21 augustus 2018

Sanne de Graaf Hebban Recensent

Weinig chemie in deze doorsnee NA

door: Sanne de Graaf

Antonella, afgekort Nell, is een hardwerkende en serieuze student. Ze zet alles op alles om haar studie eerder af te ronden en een onderzoeksplaats te bemachtigen om zo werkervaring in haar toekomstige vakgebied op te kunnen doen. Ze is een streber, ambitieus en laat niets aan het toeval over. Haar...

Reacties op: Spelregels