Spider-Man - Eeuwig jong

Spider-Man - Eeuwig jong

Gelezen 0 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 8 Favoriet 0 Recensies 0
Fantasy & SF Spots 1   Topics 0
In Spider-Man – Eeuwig Jong slinger je door het verleden van Stan Lee’s iconische personage Spider-Man! Gebaseerd op de klassieke Stenen Tablet Saga.

Om wat lucratieve actiefoto’s te schieten van zijn spinachtige alter ego, gaat Peter Parker de straat op om te kijken of er nog wat te beleven valt. Het duurt niet lang of Peter komt in de problemen – door een mysterieuze en mythische stenen tablet die niet alleen het eeuwige leven kan schenken, maar ook begeerd wordt door zowel de Kingpin als de Maggia.

Op de vlucht voor de grootste schurken van New York komt Peter ook nog eens in botsing met zijn vrienden, zijn vriendin Gwen Stacy én de politie! Bovendien blijkt dat het verleden hem na vele jaren nog steeds achtervolgt als de dood gewaande leider van de Maggia weer opduikt, op zoek naar die vervelende tablet. En nu tante May niet lang meer te leven heeft, zou het misschien kunnen dat Parkers befaamde geluk begint op te drogen...
Sciencefiction & Fantasy
Luitingh Sijthoff Fantasy