Start Up! Hoe je jouw idee vleugels geeft

Rank 1561 Gelezen 2 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 1
Je bent beginnend ondernemer of droomt ervan om - al dan niet naast je huidige baan - je eigen bedrijf op te zetten. Je hebt een briljant idee of bent op zoek naar een lumineuze oplossing voor dat ene gat in de markt. Liefst zou je er morgen al mee aan de slag gaan. Maar hoe pak je het slim aan?
Start UP! is een inspiratieboek voor beginnende ondernemers die kansen ruiken. Het laat zien hoe je je creativiteit ontwikkelt, hoe je tot goede ideeën komt en hoe je een helder en concreet plan maakt. Maar ook hoe je aan geld komt om dat plan te realiseren en welke stappen er vervolgens nodig zijn om je plan succesvol van de grond te krijgen. Start UP! staat boordevol praktische informatie om je idee vleugels te geven. Een onmisbare handleiding voor iedere starter die liever onderneemt dan leest!
15 maart 2020

Lezersrecensies (1)

Vliegensvlug en praktisch

door: Elly Stroo Cloeck 1 like
Wat zijn de kenmerken van een succesvolle ondernemer? Je bent het oudste kind, je kunt niet tegen je verlies, een familielid heeft ook een eigen zaak. Die kenmerken kun je niet beïnvloeden. Maar er is meer: je hebt een helder doel, kunt met weinig slaap toe, vraagt hulp aan ervaren mensen, je...