stekkenvoeden

Stekken, voeden, groeien

Gelezen 0 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0

Kamerplanten maken het leven leuk. Wat zou het toch fantastisch zijn als je ook nog wist hoe je ze zelf kunt vermeerderen, zodat je ze kunt uitdelen aan iedereen die je kent ... Het geheim? Het is echt heel, heel makkelijk! In dit boek zie je hoe je zelf stekken kunt nemen, uitlopers en scheuten kunt laten wortelen, wortelkluiten kunt delen en zelfs hoe je in de lucht gloednieuwe wortelstelsels kunt laten groeien! Je ontdekt hier dat elke kamerplant zijn eigen vermeerderingsmethode heeft, hoe je zelf goede potgrond met organische materialen maakt, je leert slimme snoeimethoden en krijgt allerlei praktische tips om je te helpen je kamerplanten uit te breiden, te voeden en op hun mooist te krijgen. Een prachtig boek boordevol praktische informatie en inspirerende adviezen voor elke kamerplantenliefhebber en stekker-in-spe. Met foto’s van de beroemde Australische fotografe Erika Raxworthy.

Natuur
Kamerplanten