Sterre

Gelezen 1 Aan het lezen 0 Wil ik lezen 0 Favoriet 0 Recensies 0
Junior   Topics 0
Een inspirerend boek over de talentvolle en ­populaire Sterre Koning
Sterre is hot! Ze zingt, presenteert, acteert, danst, speelt gitaar, is succesvol YouTuber en model. Ze is te zien in talloze tv-programma's, in de bioscoop, in bladen, en bovenal online. Via haar eigen YouTube-kanaal en Instagram houdt ze haar honderdduizenden fans op de hoogte van haar leven. En dat alles naast vier havo. Hoe krijgt een 16-jarig meisje uit Zutphen dat voor elkaar?
In dit boek geeft Sterre een persoonlijke inkijk in haar leven en inspireert ze haar fans om ook hun dromen na te jagen. Ze vertelt openhartig over haar carrière en bekendheid en de ups en downs die daarbij horen. Het gaat over keihard werken en genieten, over de dingen die je niet ziet op social media, over dicht bij jezelf blijven als de hele wereld iets van je wil, over liefde en geloof, over mode en hippe feestjes en baaldagen. Sterre is veel meer dan een boek over Sterre zelf; het is een prachtig uitgevoerd, bijzonder verhaal, inclusief praktische tips, dat veel meiden en jongens zal inspireren, uitdagen, helpen en urenlang vermaken.

Junior
Uitgeverij Kluitman Alkmaar B.V.
01 oktober 2019
9789020622393