Stewardess Hannah in Barcelona

‘Liefde in de lucht’ is de humoristische nieuwe serie van Petra Kruijt, bekend van ‘Laat me jou zijn’ en ‘De mannenmaker’. ‘Liefde in de lucht’ gaat over de achtentwintigjarige Hannah, die net haar stewardessencursus heeft afgerond.
Hannah verheugt zich op haar vlucht naar Barcelona, ze kijkt er enorm naar uit om een paar uurtjes in de prachtige stad door te brengen. Maar haar voorpret is van korte duur, want er zit zo weinig tijd tussen haar heen- en terugvlucht dat ze het vliegveld niet kan verlaten. Gelukkig vliegt ze samen met Miranda, haar mentor, die eindelijk haar strenge masker afdoet. En welke twee verrassingen hebben haar beste vriendinnen Myrthe en Cindy voor Hannah in petto?
‘Liefde in de lucht’ is perfect voor de lezers van Jill Mansell, Bridget Jones, en Lauren Weisberger!

Recensies (1)

Is Stewardess Hannah in Barcelona het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Stewardess Hannah in Barcelona