Stil

Stil

Gelezen 65 Aan het lezen 1 Wil ik lezen 56 Favoriet 2 Recensies 8
Thrillers & Spanning Artikelen 2 Spots 1   Topics 0

Een Robin Escher misdaadroman

Wanneer rechercheur Robin Escher op haar werk bij de Amsterdamse politie in vertrouwen vertelt dat ze de sfeer op de afdeling soms als seksistisch ervaart, wordt haar dat niet in dank afgenomen. Als ze kort daarna ook nog het vermoeden heeft dat haar chef gevoelige informatie lekt aan criminelen, gaat ze op onderzoek uit. Pas als Robin ontdekt dat haar verslagen op onverklaarbare wijze beginnen zoek te raken, beseft ze dat ze op haar tellen moet gaan passen. Ze zoekt steun bij haar maatje Storm, maar als ze ook hem niet meer helemaal kan peilen, neemt ze een drastische beslissing.

Spannende boeken algemeen
Robin Escher (1)
Gloude publishing
15 november 2019
15 november 2019

Prima begin van een nieuwe serie

door: Onno van Rijen 3 reacties

Eva Burgers schreef boeken voor de jeugd, waaronder de thrillers Stille getuige en Flashback. Hierop volgde een nieuwe crime serie, getiteld Kaya Crime, met hoofdpersoon Kaya als de 23-jarige rechercheur in De strijd om de macht en Tot de dood ons scheidt. Stil is de eerste thriller die Burgers...

Reacties op: Stil