Nachtvlucht

Sinds de ouders van Rebel (17) zes jaar geleden bij een hotelbrand zijn omgekomen woont ze samen met haar tante Marly. In de jeugdthrillerserie Afslag Zuid volgen we haar belevenissen met haar friends for life Kai en Oliver, afgewisseld met haar oude dagboeknotities en berichten van het politiefront. In Nachtvlucht wordt een leraar op school bedreigd. Rebel is daar getuige van en biedt hem hulp aan, maar de docent wimpelt haar af. De vrienden gaan zonder aarzelen op onderzoek uit en zijn daarbij de politie telkens een stapje voor. Maar rechercheur Peter neemt hen dat niet in dank af. En net als ze denken te weten wie er achter de bedreiging zit, verdwijnt Oliver. Met veel vaart en spanning schreef Eva Burgers opnieuw een eigentijdse jeugdthriller. Haar aansprekende personages, verrassende plotwendingen en toegankelijke stijl zorgen dat je dit boek, net als haar vorige jeugdboeken, in een ruk wilt uitlezen.

Redactionele recensie

Recensies (6)

Meer recensies

Is Nachtvlucht het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Nachtvlucht