Fataal_burgers

Fataal

Gelezen 142 Aan het lezen 3 Wil ik lezen 91 Favoriet 4 Recensies 10
Young adult Artikelen 5 Lijsten 3 Spots 1   Topics 0
Fataal is een huiveringwekkende jeugdthriller van oud-rechercheur Eva Burgers, voor de fans van Mel Wallis de Vries en Cis Meijer. Nu met politie niet betreden-elastiek.

Hartsvriendinnen Emily, Fay, Lauren en Naomi gaan op vakantie naar het zonnige eiland Kreta. Niets lijkt een fantastische tijd in de weg te staan, zeker niet als ze drie leuke jongens ontmoeten. Maar Lauren wordt verliefd en niet iedereen is daar blij mee. De vakantie wordt verstoord als ze een insluiper bij de villa betrappen. Angstaanjagende gebeurtenissen stapelen zich op: spullen die weg zijn, vreemde appjes en een onverklaarbare dode. Wanneer Lauren plotseling verdwijnt, gaan alle alarmbellen rinkelen.

Young Adult , Kind & Jeugd
Fictie 15+
de Fontein Jeugd
01 juni 2017
13 juni 2017

Een echte zomerthriller

door: Noor te Velde

Op mijn hoede loop ik naar de onverlichte zijkant van de villa. ‘Waar blijf je nou met je extra verlichting, Sophie,’ mopper ik. Net als ik de sleutel in het slot wil steken, voel ik een arm om mijn keel die me naar achteren trekt.

Op vakantie naar Kreta, een geweldig en gezellig plan vinden...

Reacties op: Fataal