Vind me als het tij keert

Sinds het ongeluk is alles anders. Wat voor zin heeft de jaarlijkse familievakantie naar Nederland nog, nu Felix’ moeder en broer overleden zijn? Met tegenzin vertrekt Felix naar het hotel in Noordwijk, met zijn vader als enige reisgezelschap. Felix voelt zich doodongelukkig en alleen. Felix’ vader, een Amerikaanse hotelmagnaat, is alleen maar bezig met zijn zaak. Nu zijn oudste zoon is overleden, is Felix de gegadigde opvolger. Dat Felix dit helemaal niet zit zitten, wil hij niet horen. Dan komt Felix de mysterieuze Mark tegen, met wie hij direct een connectie voelt. Felix voelt zich bevrijdt in Marks nabijheid, maar kan hij Mark andersom ook helpen met de demonen uit zijn verleden?

Vind me als het tij keert is een hartverscheurende coming-of-age over een steeds hechtere liefde tussen twee jongens die zoeken naar een plek in een maatschappij waar alleen plaats lijkt te zijn voor ‘geslaagde’ mensen. Een verhaal over identiteit, verdriet, overlevingskracht en de verwarrende tijd waarin we "volwassen moeten worden".

Is Vind me als het tij keert het boek voor jouw Reading Challenge?

Boeken van dezelfde auteur

Reageren op Vind me als het tij keert